علت کناره گیری پاس از لیگ فوتبال صالح شهر
تاريخ : 23 / 8 / 1391برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

در پی تماس های مکرر همشهریان عزیز و فوتبال دوستان صالح شهری درمورد اینکه علت  کناره گیری تیم پاس صالح شهر از دوره مسابقات لیگ صالح شهر چه چیزی می باشد ، به همین خاطر ما هم با پیگیری های لازم علت این کناره گیری را از مسئولین این باشگاه فرهنگی ورزشی جویا شدیم که مسئولین و سرپرستان این تیم علت اولیه انصراف را ، همان دانشجو و دانش آموز بودن اکثر بازیکنان این تیم اعلام کردند .

البته خبرها حاکی از این است که پای یک مسئله مهمتری نیز در میان است و آن این است که به تلفن همراه  یکی از بازیکنان این تیم یک پیامک تهدید آمیز ارسال شده که این پیامک موجب اختلاف های زیادی بین بازیکنان و اعضای این تیم شده است و این بازیکن درخواست لغو قرارداد خود و گرفتن رضایت نامه از این تیم شده است . گفته میشود که این بازیکن شخص ارسال کننده پیامک تهدید آمیز را کاملاً شناخته است و بعد از اتمام لیگ نام آن را افشا خواهد کرد .

ضمناً اسامی بازیکنان این تیم که دانشجو و دانش آموز می باشند را طی جدولی در ذیل نشان دادیم و امیدواریم  شبهات همشهریان و فوتبال دوستان عزیز صالح شهری برطرف بشود :



نظرات شما عزیزان:

ab
ساعت16:54---24 آبان 1391
عزیزم اگه مسئله درس و امتحانه پس باید لیگ ایران رو هم تعطیل کنند واقعیت چیز دیگری است.پاس و............ مشکل مدیریتی دارند

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: