تاريخ : 30 / 11 / 1392برچسب:, | 17 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

از سری مسابقات جام بزرگسالان صالح شهر که از چند روز پیش آغاز شده تیم استقلال این شهر توانست کشاورز را با نتیجه ای سنگین شکست دهد .

در این بازی که از ساعت 14:30 امروز چهارشنبه در زمین استقلال  آغاز شده بود این تیم توانست با نتیجه 6 بر 3 بر کشاورز پیروز شود و 3 امتیاز نخست خود را در این مسابقات کسب نماید .

گل های استقلال را سعید بهداروند 3 گل ، فرشاد بهداروند ، مهدی سلیمانی و حمید پورعلیداد از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند و گل های تیم کشاورز را میلاد رحیم پور ، میثم بساکی و محمد بهداروند وارد دروازه کردند . 

در ادامه این مسابقات روز یکشنبه 92/12/04 تیم های کشاورز و شاهین به مصاف هم خواهند رفت .

جدول این بازی ها را در زیر مشاهده می کنید :

تیم 
بازی برد باخت مساوی زده خورده تفاضل امتیاز
استقلال 1 1 0 0 6 3 +3 3
پرسپولیس 1 1 0 0 4 1 +3 3
کشاورز 1 0 1 0 3 6 -3 0
پاس 1 0 1 0 1 4 -3 0
شاهین 0 0 0 0 0 0 0 0
عقاب 0 0 0 0 0 0 0 0

 

جدول گلزنان :

تعداد گل زده نام بازیکن                  نام تیم             
3 گل سعید بهداروند استقلال
2 گل محمد بهداروند پرسپولیس
1 گل علی شکری زاده پرسپولیس
1 گل محمد امام قلی زاده پاس
1 گل فرشاد بهداروند استقلال
1 گل مهدی سلیمانی استقلال
1 گل حمید پورعلیداد استقلال
1 گل میلاد رحیم پور کشاورز
1 گل میثم بساکی کشاورز
1 گل محمد بهداروند کشاورز


تاريخ : 29 / 11 / 1392برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: پخش سریال تاریخی «سرزمین کهن» تا زمان انجام تحقیقات و تحقق دستورات قبلی «عزت‌الله ضرغامی» رئیس رسانه ملی متوقف شده است.

«سیدتقی سهرابی» مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما گفت: هفته جاری هیاتی از سوی رئیس رسانه ملی برای بررسی و بازخورد پخش سریال «سرزمین کهن» به برخی استان‌های کشور سفر خواهد کرد. وی افزود: این گروه ماموریت دارد از طریق گفت وگوی مستقیم با معترضان؛ منتقدین و همچنین ائمه جمعه، نخبگان و مسئولان استان های یاد شده گزارش جامعی به رئیس سازمان ارائه دهد.

سهرابی تصریح کرد: ادامه پخش این سریال منوط به نتیجه تحقیقات و تحقق کامل دستورات قبلی رئیس محترم سازمان خواهد بود. سریال سرزمین کهن ساعت ۲۲:۳۰ روزهای پنجشنبه از شبکه سه سیما پخش می‌شد و تاکنون چهار قسمت از این سریال پخش شده است که چند دیالوگ نامناسب و تحریک‌کننده آن در قسمت‌های پخش شده باعث اعتراضات شدید اقوام لر و بختیاری شد.

گفتنی اینکه طی چند روز اخیر تجمعات و راه‌پیمایی‌هایی در برخی شهرهای استان‌های خوزستان، چهارمحال، اصفهان و لرستان برگزار شد که طبق اخبار دریافتی متاسفانه بعداز ظهر شنبه در شهر دزفول به برخی از تاسیسات و مراکز عمومی از جمله یک پمپ بنزین خساراتی وارد شد.



تاريخ : 27 / 11 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

در نامه مشترک کارگردان، تهیه کننده، مشاور سریال سرزمین کهن و همچنین مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما به معاون سیمای رسانه ملی نیز آمده است:

برادر گرامی جناب آقای دارابی

معاون محترم سیما

سلام علیکم؛ با احترام؛ پیرو مسائل پیش آمده درخصوص قسمت های پخش شده از مجموعه سرزمین کهن توضیحات ذیل را به استحضار می رساند:

مجموعه سرزمین کهن روایتگر وقایع سیاسی اجتماعی و مذهبی تاریخ معاصر کشور است که در بستر قصه ای خانوادگی و درام نمایشی، تاریخ تحولات کشور را از شهریور 1320 تا بهمن 1357 به تصویر می کشد. کارگردان، نویسنده و عوامل این سریال با احترام کامل به نقش همه اقوام و مردم نواحی کشور در مبارزات تاریخی ملت ایران، حوادث این برهه از تاریخ کشور را از زاویه دید کودکی بنام رهی به تصویر کشیده اند که در خانواده ای با اصالت و از پدری متدین (حمید رضا بختیاری) که در روستا به ملارضا و آقاملا مشهور است متولد می شود و در بدو طفولیت در بمباران های نیروهای اشغالگر انگلیسی پدرش به شهادت می رسد. از آن پس رهی در کشاکش حوادث تلخ و شیرین روزگار در جستجوی هویت واقعی خویش است و در مسیر این داستان، این فرزند راستین ملت ایران، فریب جریانات سیاسی حاکم در آن مقطع تاریخ را نخورده و اصالت و هویت خود را در تاریخ معاصر کشور حفظ می کند.

دیالوگ های شخصیت های این داستان در نقش اردکانی و بختیاری بیانگر مجادله و کشمکش ها در حوادث دهه 20 شمسی است و در این سریال تنها اسامی رجال سیاسی آن برهه نظیر آیت الله کاشانی، دکتر مصدق، دکتر فاطمی و شهید نواب صفوی از اسامی واقعی آنان اقتباس شده است.

در واقع رهی بختیاری نماد جوانی غیور، غیرتمند و تیزهوش ایرانی است. او فرزند راستین ملاحمیدرضا بختیاری است که از سویی اعتقاد راسخ دینی را از پدرش به ارث برده است و از سویی دیگر عشق به ایران را در دل می پرورد و در آخر در خانواده ای متدین مجذوب سلوک و منش امام خمینی (ره) شده و به نهضت او می گراید و در قالب قهرمان اصلی داستان، در نهضت انقلاب اسلامی نقش آفرینی می کند.

بدیهی است احترام به همه اقوام شریف و متدین کشور از جمله مردمان متدین و نجیب و اصیل ایل بختیاری از اصول انکارناپذیر است و روند حرکت سریال بر همین مدار است.

بی تردید دست اندرکاران این سریال به هیچ وجه حتی در تصورات ذهنی خویش قصد کوچکترین بی احترامی به ساحت مردم شریف و پر افتخار بختیاری را نداشته اند. مشاهده قسمت های آتی این مجموعه تلویزیونی موید این واقعیت خواهد بود. با این وجود چنانچه پخش قسمت های اولیه این مجموعه موجب رنجش خاطر هموطنان عزیز بختیاری شده است،‌ مراتب عذرخواهی خود را اعلام می کنیم.

توفیقات روزافزونتان را از خداوند منان خواستاریم.

محمودرضا تخشید مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه _ محمد مسعود تهیه کننده سریال _ کمال تبریزی کارگردان سریال و عباس سلیمی نمین مشاور تاریخی پروژه.



امام جمعه ی گتوند از نیروی انتظامی به خاطر دستگیری سارقین طلافروشی تشکر کرد .

علوی اصل-امام جمعه-گتوند

امام جمعه ی شهرستان گتوند در خطبه های نماز جمعه ی این هفته ی گتوند پس ا ز تشکر از مردم به خاطر حضور گسترده و پرشور و شعور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن گفت : این راهپیمایی 2 پیام به همراه داشت یک پیام برای خارج از کشور و دیگری برای داخل کشور بود .

حسین علوی اصل در ادامه گفت : پیام مردم برای خارج از کشور به کشور های غربی مخصوصا آمریکا و صهیونیست بود که بعد از توافق نامه ی ژنو چه یاوه گویی ها که نکرده بودند .

وی با اشاره به این پیام توضیح داد :ملت پاسخ دندان شکن و کوبنده ای به گزینه های روی میز دشمنان دادند و وفاداری ، ایثار ، ایستادگی ، همدلی و گوش به فرمان بودن و تبعیت از مقام معظم رهبری را به عنوان گزینه های روی میز ایران مطرح کردند و با این گزینه ها زبان درازی دشمان را قطع کردند .

علوی اصل تصریح کرد  پیام دوم ملت به مسئولین داخل کشور بود که به آنها گفتند برای احقاق حق ملت و پیشرفت عادلانه ی کشور تا زمانی که پشتوانه ی به این محکمی و بزرگی دارند از هیچ قدرتی نترسند و خاطر جمع و محکم به پیش بروند .

وی در پایان از نیروی انتظامی شهرستان به خاطر دستگیری سارقین سرقت طلافروشی اخیر تشکر کرد و از مردم خواست تا نکات امنیتی را بیشتر جدی بگیرند و در رعایت این نکات تلاش بیشتری بکنند .



تاريخ : 25 / 11 / 1392برچسب:, | 17 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

دور جدید مسابقات جام فوتبال بزرگسالان در صالح شهر امروز با یک دیدار آغاز گردید . این مسابقات یادبودی جهت عزیزان سانحه دلخراش تصادف اخیر  می باشد . 

این سری از مسابقات با حضور 6 تیم و به صورت دوره ای در زمین تیم استقلال این شهر به مصاف هم خواهند رفت که بازی افتتاحیه این مسابقات امروز راس ساعت 14:30 دقیقه با بازی تیم های پاس و پرسپولیس که یکی از داربی های این شهر می باشد آغاز گردید .

در افتتاحیه این مسابقات برادر مجید علیزاده با قرائت قرآن آغاز و در ادامه ریاست محترم شورای اسلامی صالح شهر محمد رضا بنیاد زاده چند دقیقه ای در باب برگزاری این سری از مسابقات و اهمیت آن و اصل ورزش و تندرسی ایراد سخن نمودند . افتتاحیه جام یک مهمان ویژه هم داشت که از اواسط بازی رئیس تربیت بدنی شهرستان آقای جواد پور نیز به جمع فوتبال دوستان پیوست .

دیدار تیم های پاس و پرسپولیس از ساعت 15:00 با قضاوت مصطفی اسپره و کمک های قنبر کیارثی ، محمود بوستانی و داور چهارم علیرضابهداروند آغاز گردید .

در این دیدار تیم پرسپولیس توانست با نتیجه سنگین 4 بر 1 تیم خوب و پرمهره پاس صالح شهر را شکست دهد .

گل های این دیدار  برای پرسپولیس محمد بهداروند 2 گل ، علی شکری زاده یک گل و گل به خودی بازیکن پاس و محمد امام قلی زاده تک گل تیم پاس را به ثمر رساند .

این داربی حساس اخراجی هم داشت که در این بازی رضا سوخته زاده از تیم پاس در دقیقه 77 اخراج و تیم خود را 10 نفره کرد .

این بازی ها در روز یک شنبه با بازی تیم عقاب و شاهین از سر گرفته خواهند شد .



محمودبلیوند ریاست محترم شورای اسلامی شهرستان گتوند طی پیامی از مردم فهیم شهرستان گتوند تقدیر و تشکر نمود.

متن این پیام بدین شرح است :

بسمه تعالی

مردم شریف شهر گتوند و  شهرهای صالح شهر ، جنت مکان ، ترکالکی ، سماله ، بخش های مرکزی و عقیلی ، بر خود لازم میدانم بعنوان عضو کوچکی در شورای شهرستان گتوند از برگزاری باشکوه ایام ا... دهه فجر و حضورتان در راهپیمایی روز 22 بهمن از شما مردمان ولایتمدار تقدیر و تشکر نمایم.

بی شک حضورتان نشان از ولایتمداری شماست ، و ثابت کردید که پشتیبان ولایت فقیه ، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ادامه دهنده راه شهدای والامقام هستید. امیدوارم در پناه حق تعالی موید و منصور باشید .

 

محمود بلیوند

رئیس شورای اسلامی شهرستان گتوند



تاريخ : 24 / 11 / 1392برچسب:, | 16 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به گزارش شاهد صالح شهر ، جمعی از بختیاری‌های مقیم دزفول نسبت به پخش سریال سرزمین کهن تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند و خواستار توقف پخش آن از صدا و سیما شدند.

در این تجمع اعتراض آمیز که صبح امروز در خیابان طالقانی دزفول برگزار شد جمع زیادی از اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان حضور داشتند.

بختیاری‌های مقیم دزفول در تجمع اعتراض آمیز خود همچنین خواستار عذر‌خواهی صدا و سیما از ایل بختیاری شدند.

شرکت‌کنندگان در این برنامه اعتراض‌آمیز همچنین بنر‌ها و پارچه‌ نوشته‌های با خود حمل می‌کردند که بر روی آن‌ها از صدا و سیما خواستند تا ادامه پخش سریال سرزمین کهن را متوقف کند.

بختیاری‌های شرکت کننده در تجمع اعتراض آمیز خود نسبت به پخش سریال سرزمین کهن از صدا و سیما، با لباس‌های سنتی بختیاری شرکت کرده بودند.



تاريخ : 23 / 11 / 1392برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

 به نقل از روابط عمومی شهرداری صالح شهر مهندس رستمی شهردار صالح شهر ضمن دعوت برای حضور گسترده همشهریان در راهپیمایی 22 بهمن گفت: "در بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی باید بیاد داشته باشیم مسئولیت ما برای حمایت از نهالی که بنیانگذار انقلاب در تاریخ این سرزمین کاشته اند بیشتر از گذشته می باشد."
امروزه انقلاب اسلامی ایران بعنوان الگویی برای تمامی جنبش های آزادیخواه در سراسر دنیار و بویژه خیزش های اسلامی در منطقه مطرح است واز همین رو دشمنان انقلاب همه توان خود را بکار گرفته اند تا حضور مردم را کمرنگ جلوه دهند ولی مردم ولایتمدار وشهید پرور صالح شهر همپای مردم شریف ایران با بصیرت بالا ومثال زدنی خود آگاهانه در جشن پیروزی انقلاب و در روز 22 بهمن شرکت خواهند کرد وشکوه وعظمت خود را در سایه پشتیبانی از ولایت فقیه به رخ جهانیان نشان خواهند داد.



به نقل از روابط عمومی شهرداری صالح شهر محمد رضا بنیادزاده رئیس شورای اسلامی صالح شهر با صدور پیامی از حضور پرشور وگسترده مردم شریف و ولایتمدار صالح شهر در راهپیمایی 22 بهمن تشکرکرد.
مردم شریف و شهیدپرور صالح شهر با حضور گسترده ، افتخارآمیز و به یاد ماندنی و دشمن شکن خود در جشن پیروزی انقلاب اسلامی صحنه دیگری بر افتخارات صالح شهر افزودند.حضور با شکوه وگسترده و پرشور مردم صالح شهر باردیگر یکی از حماسه های مردمی را خلق کرد که نشانگر تصویر بی مثال از همدلی وهمبستگی وبیداری مردمی است شما مردم شهید پرور صالح شهر همانند سالهای گذشته با وحدت وهمدلی در این مراسم شرکت کردید وبا آرمانهای امام راحل وشهدای انقلاب تجدید بیعت کردید.
برخود واجب می دانم به نمایندگی از مجموعه شورای اسلامی شهر وشهرداری از حضور پرشور وگسترده مردم شریف وشهیدپرور صالح شهر در راهپیمایی سراسری 22 بهمن تقدیر و تشکر نمایم واز خداوند منان توفیق وسلامت مقام معظم رهبری وپیروزی وموفقیت شما مردم شریف را مسئلت دارم.



تاريخ : 23 / 11 / 1392برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

حاج جلال کرمی رئیس سابق آموزش و پرورش شهرستان گتوند از مردم صالح شهر تشکر کرد..

حاج جلال کرمی در پیامی از مردم صالح شهر ، از جمله دانش آموزان ،دانشجویان ، نخبگان ، فرهنگیان ، شهرداری و شورای محترم اسلامی صالح شهر و تمام کسانی که با استفاده از پیامک و تماس تلفنی و ارسال ایمیل از زحمات ایشان تقدیر و تشکر کردند ، ایشان نیز بر خود واجب دانستند تا مراتب سپاس و قدردانی را از این عزیزان داشته باشند .

در ادامه این پیام آمده است : طی دورانی که در این اداره محترم به عنوان ریاست فعالیت نمودم کارهایی صورت پذیرفت و مطمئنا کمی و کاستی های هم وجود داشت که اینجانب هر چه در توان داشتم برای این مردم عزیز و فهیم انجام داده ام . اگه قصوری هم در این بین بوده ان شاء الله طلب حلالیت می نمایم و امیدوارم به بزرگواری خودشان این حقیر را ببخشند و مورد لطف خود قرار بدهند . 

در پایان امیداوارم برادر ارزشی و دوست و همکارمان جناب آقای یوسف علیدادی در این مسیر موفق و موید بشوند . با تشکر

 



امین دادور عضو شورای اسلامی صالح شهر با صدور پیام تشکری، از حضور پرشور و حماسی مردم صالح شهر در راهپیمایی 22 بهمن و برگزاری مراسمات متنوع و زیبای ویژه دهه فجر قدردانی کرد.

امین دادور عضو شورای اسلامی صالح شهر گفت : حضور باشکوه و پر از شور شما مردم صالح شهر ، که بار دیگر یکی از بی نظیرترین حماسه های حضور مردمی را خلق کرد، نشانگر تصویر بی بدیلی از وحدت، همبستگی، هوشمندی و بیداری مردمی است که موجبات حفظ و تثبیت و تقویت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است.

ایشان در ادامه افزود : با قدردانی از حضور حماسی و پرشور آحاد مردم شریف صالح شهر در راهپیمائی یوم الله 22 بهمن که موجب تداوم اقتدار و سرافرازی ایران اسلامی شده، آورده است: از درگاه حضرت حق دوام توفیق و سلامت مقام معظم رهبری مدظله العالی و بهروزی و پیروزی شما مردم صبور، فهیم و فرهیخته صالح شهر را مسئلت دارم.

دادور در پایان این پیام ضمن قدردانی از زحمات بانوان فهیم صالح شهر و برگزاری برنامه های زیبا و متنوع ویژه دهه مبارک فجر و تشکر از نیروهای انتظامی و کلانتری صالح شهر ، حوزه یکم امام حسین (ع) و پایگاه های تابعه ، مدیران محترم مدارس ، خواهران بسیجی ، پایگاه مقاومت ام السلمه صالح شهر ، امور بانوان صالح شهر و کلیه کسانی که تلاشی جهت بهتر برگزار کردن این برنامه ها داشتند ، ابراز امیدواری کرد که اینگونه مراسمات ان شاء الله سال به سال وسیع تر و با کیفیت بیشتری در صالح شهر برگزار خواهد گردید .  



تاريخ : 23 / 11 / 1392برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا
تاريخ : 22 / 11 / 1392برچسب:, | 21 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

راهپیمایی 22 بهمن در گتوند و شهرهای تابعه برگزار شد

دزفول-ایرنا-همزمان با سراسر کشور ،راهپیمایی 22 بهمن در گتوند و شهرهای تابعه برگزار شد.

  به گزارش خبرنگار ایرنا (شاهد صالح شهر) : راهپیمایی مردم انقلابی گتوند صبح سه شنبه از مصلای امام علی(ع) به سمت گلزار شهدا برگزار شد.

حجت الاسلام ˈ جعفر علوی ˈ مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعت نفت سخنران راهپیمایی گتوند بود که پیرامون دستاوردهای انقلاب سخنانی ایراد کرد.
مردم گتوند پس از راهپیمایی 22 بهمن در گلزار شهدای این شهر حضور یافته و با قرائت فاتحه یاد وخاطره شهدای انقلاب را گرامی داشتند.
راهپیمایی 22 بهمن در صالح شهر گتوند نیز برگزار شد و مردم صالح شهر با طی کردن مسیر مسجدجامع-خیابان بسیج،جاده کندرو،خیابان چمران انزجار خود از استکبار را به گوش جهانیان رساندند.
حجت الاسلام ˈ باقر داور نیا ˈ امام جماعت صالح شهر نیز در این راهپیمایی به سخنرانی پرداخت.
در پایان این راهپیمایی نیز قطعنامه توسط عبدالحسین بهداروند قرائت و مفاد آن با تکبیر مردم مورد تایید قرار گرفت.



تاريخ : 22 / 11 / 1392برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

مردم فهیم و انقلابی صالح شهر با حضور گرم خود ، با آرمانهای انقلاب و امام تجدید بیعت کردند .

مردم صالح شهر امروز بار دیگر ثابت کردند که مثل همیشه پیرو ولایت فقیه حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) هستند .

از ساعت ها قبل از شروع مراسم با حضور خود در مسجد جامع صالح شهر آماده راهپیمایی و شعارهای دندان شکن به مستکبرین جهان شدند .

این مراسم راس ساعت 9 صبح از محل مسجد جامع صالح شهر و در ادامه خیابان بسیج - جاده کندرو - خیابان شهید چمران و در پایان به مسجد جامع صالح شهر رسیدند .

مسئولین محترم صالح شهر تدارک ویژه ای جهت حضور راهپیمایان در مسجد دیده بودند و پس از استقرار مردم ، مراسم با قرائت قرآن آغاز گردید .

در ادامه این مراسم حجه السلام والمسلمین حاج آقا داور نیا سخنرانی نمودند . ایشان ضمن تشکر از مردم ولایتمدار صالح شهر با حضور گرمشان این روز را یکی از مهمترین روزهای انقلاب اسلامی دانست و گفت : اهمیت این روز باید به نسل های بعد منتقل گردد .

در پایان این مراسم جانباز بسیجی ، عبدالحسین بهداروند قطعنامه را قرائت کردند که راهپیمایان با سر دادن تکبیر آن را مورد تایید قرار دادند .

 

 



تاريخ : 21 / 11 / 1392برچسب:, | 23 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

برگزاری جشن ویژه  سی وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مدرسه دخترانه پروین اعتصامی با حضور مسئولین شهر برگزار شد. قبل از شروع مراسم خانم شفیعی زاده مدیر مدرسه پروین اعتصامی ضمن تبریک بمناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر از حضور حاج آقا داورنیا امام جماعت مسجد جامع صالح شهر اعضاء شورای اسلامی شهر وپرسنل شهرداری تشکر کردند .خواندن سرودهای انقلابی ،نمایش ،مقاله خوانی وبرگزاری جشنواره غذا ونمایشگاه کارهای دستی  توسط دانش آموزان مدرسه راهنمایی پروین اعتصامی  از برنامه هایی بود که اجراء شد.

عکس شهرداری صالح شهر

 



تاريخ : 21 / 11 / 1392برچسب:, | 23 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

مردم همیشه در صحنه صالح شهر همزمان با سراسر کشور با سردادن ندای الله اکبر سی و پنجمین سال پیروزی انقلاب را جشن گرفتند.

گلبانگ الله اکبر مردم ولایتمدار صالح شهرامشب در بام خانه ها طنین انداز شد .
فرزندان ایران اسلامی در شب پیروزی انقلاب بار دیگر با سردادن شعار استقلال،آزادی جمهوری اسلامی به یاوه گوئی استکبار و استبداد پاسخی کوبنده دادند.



تاريخ : 21 / 11 / 1392برچسب:, | 22 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

همگام با سایر اقشار در صالح شهر ، بانوان صالح شهری نیز فعالیت های خود را در زمینه برنامه های دهه مبارک فجر به نحو قابل قبولی به اجرا در آورند .

در این خصوص مشاور امور بانوان صالح شهر گفت : برنامه های زیر در صالح شهر ویژه سی و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی برگزار گردیده که می توان به این موارد اشاره کرد : 

شرکت بانوان صالح شهر در مسابقات والیبال شهرستان گتوند ، بازدید جهاد کشاورزی از دستاوردهای زنان صالح شهر (بازدید از پرورش بلدرچین در صالح شهر توسط خانم عبدالهی) ، غبار روبی گلزار شهدای صالح شهر توسط دانش آموزان دبیرستان حضرت آسیه ، تقدیر از زنان کار آفرین صالح شهر ، برگزاری جشن پیروزی در تمامی مدارس دخترانه صالح شهر ، برگزاری جشنواره غذا در تمامی مدارس ، برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در مدرسه راهنمایی پروین اعتصامی صالح شهر ، برگزاری همایش بیماری های خاص زنان در دبیرستان حضرت آسیه با همکاری امور بانوان صالح شهر و بسیج خواهران ، کسب مقام دوم در مسابقات ایروبیک بانوان شهرستان .

در پایان مشاور امور بانوان صالح شهر از زحمات بی شائبه شهردار و شورای محترم اسلامی صالح شهر بخاطر حمایتهای بی دریغ خود از بانوان در تمامی فعالیتها کمال تشکر و قدردانی را داشت و همچنین از همکاری مدیریت دبیرستان حضرت آسیه ، پروین اعتصامی و همکاران ایشان که در اجرای برنامه های امور بانوان که در این دبیرستان برگزار گردید تشکر و قدردانی بعمل آورد .

 

 

 



تاريخ : 21 / 11 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

ستاد دهه فجر خوزستان مسیرهای راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در سراسر استان را اعلام کرد.

مسیر راهپیمایی شهر صالح شهر از درب مسجد جامع ساعت 9 صبح آغاز می گردد .

صالح شهر : درب مسجد جامع- خیابان بسیج- جاده کندرو- خیابان شهید چمران- مسجد جامع ساعت 9 صبح

 



تاريخ : 20 / 11 / 1392برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

اخطار نماینده شوشتر به صداوسیما:سریال "سرزمین کهن" به قوم بختیاری توهین کرد

نماینده مردم شوشتر در مجلس گفت: در سریال سرزمین کهن به قوم بختیاری اهانت شده و این قوم تحقیر شده‌اند.

به گزارش نامه نیوز، حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز مجلس در تذکری، گفت: در سریال سرزمین کهن به قوم بختیاری اهانت شده و این قوم تحقیر شده‌اند.

وی با بیان اینکه قوم بختیاری در طول تاریخ افتخارآفرین بوده است، خاطرنشان کرد: این قوم در زمان رضاشاه مقابل انگلیسی‌ها ایستاد و در جنگ جهانی اول نیز در مقابل روس و انگلیس ایستادگی کرد.

وی ادامه داد: سردار اسعدبختیاری از روشنفکران مشروطه‌خواه بود که با فتوای یکی از علما تهران را فتح کرد. پس چرا رسانه ملی با اهانت به این قوم شریف احساسات آنها را خدشه‌دار کرد؟

به گزارش تسنیم، محمدرضا باهنر در پاسخ به این تذکر نماینده شوشتر، گفت: رسانه ملی باید دقت کند که مسائل مربوط به اقوام را طوری مطرح نکند که باعث ناراحتی آنها شود.



تاريخ : 20 / 11 / 1392برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

نقد یعنی پیدا کردن خوبی ها از میان بدی ها .نقد به یک اثر کمک میکند که ان اثر اعتبار یابد.اگر از یک کار یا یک مقاله ویا... انتقاد شود باعث می شود که نقاط بد آن کار مورد اصلاح قرار گیرد . نقد در هر زمینه اصول و قواعد خاص خود را دارد .کسی که اثری را نقد میکند منتقد نام دارد .منتقدان باید ریزبین دقیق وبا سرعت باشند . در نقد یک فیلم عواملی چون صدا تصویر نور بازیگران و... اهمیت دارند. فیلم های پر طرف دار بیشتر مورد نقد قرار میگیرند . منتقدانی که در روز نامه ها کار می کنند تمامی اخبار را مورد برسی قرار می دهندو به این نقد نقد ژورنالیستی میگویند.اما در بیرون کسانی منتقد هستند که تخصصی در زمینه های هنری داشته باشند. نقد های مثبت ومنفی: نقد مثبت یک اثر باعث پیدا شدن طرف دارانی برای یک اثر است.ولی نقد منفی باعث می شود که طرفداران به بحث ومجادله با منتقد یا منتقدان بپردازند... امروزه نقد در تمامی عرصه ها علمی فرهنگی سیاسی و...وجود داردواین نقد باعث پیشرفت اثر یا شخص می شود .البته در نقد باید به دیگران و نظر آنها احترام بگذاریم . نقد باید با رعایت اصول اخلاقی وبا دیدی کار شناسانه انجام شود.



تاريخ : 20 / 11 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

با پیگیری اداره راه و شهرسازی شهرستان ، شورای اسلامی و شهرداری صالح شهر به منظور بالا بردن سطح ایمنی باند دوم جاده صالح شهر و جلوگیری از حوادث رانندگی در این نقطه،  اقدام به ایجاد سرعتگیر آسفالتی گردیده است .. با توجه به تردد خودروها با سرعت بالا به ویژه خودروهای سنگین، این اقدام بسیار ضروری و مهم می باشد.

عکس : شهرداری صالح شهر



تاريخ : 20 / 11 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به نقل ازروابط عمومی شهرداری صالح شهر جلسه هماهنگی و برنامه ریزی راهپیمایی 22بهمن با حضور آقای حیدری پور بخشدار مرکزی شهرستان گتوند ،حاج آقا داورنیا امام جماعت مسجد جامع ، شهردار واعضاء شورای اسلامی صالح شهر ،فرماندهان نظامی وانتظامی ومدیران مدارس ،آقای محمدی مسئول ستاد دهه فجر صالح شهرو دیگر اعضاء شورای هماهنگی دهه فجر در محل شهرداری صالح شهر برگزار شد.

در این جلسه حاج آقا داورنیا امام جماعت مسجد جامع صالح شهر با اشاره به نظریه حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر ایجاد حکومت اسلامی و توانمندی این تفکر در مدیریت جامعه گفت: بدخواهان و استکبار جهانی فکر می کردند نظام اسلامی از توانایی لازم برای مدیریت جامعه برخوردار نیست لذا با ایجاد انواع فتنه ها ،کودتاها ،توطئه ها و ایجاد نارضایتی در مردم میخواستند مردم را از نظام و رهبری دلسرد کنند غافل از اینکه مردم نظام و رهبری را از ته دل دوست دارند و حاضرند برای پایداری آن هر گونه هزینه ای را پرداخت کنند.

شهردار صالح شهر مردم ایران را مردمی بصیر ، آگاه و وفادار دانست و افزود: این ملت همانند روز های اول انقلاب و بیش از آن در سخت ترین شرایط حامی رهبر و انقلاب بوده و تحریم ها و انواع توطئه ها و دسیسه ها اندکی در اراده آنها در دفاع از نظام و رهبری خللی ایجاد نکرده است.

وی جشن بزرگ 22بهمن را علاوه بر جشن ملی و نشان انزجار از استکبار جهانی ، تجلی تجديد میثاق با آرمانهای حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبري و خون پاک شهیدان  دانستند.

آقای محمدی مسئول ستاد دهه فجر صالح شهر برحضور گسترده وهمه جانبه مردم ومسئولین در  راهپیمایی 22 بهمن تاکید داشتندوحضور در راهپیمایی 22 بهمن را تجدید میثاق با آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.



تاريخ : 19 / 11 / 1392برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

 صالح شهر از توابع شهرستان گتوند ، مشکلاتی دارد که باید مورد بررسی قرار گیرد و اولویت بندی شوند در این بین نداشتن یک آتش نشانی در این شهر نیز خطراتی را برای ساکنان این شهر ده هزار نفری ایجاد کرده است.

سالانه در صالح شهر آتش سوزی هایی رخ میدهد که تا الان به حمدالله خسارات جانی نداشته و امیدواریم بعدها هم این اتفاق برای شهروندان عزیز صالح شهری رخ ندهد .

داشتن یک ماشین آتشنشانی و چند نیروی متخصص این مشکل در صالح شهر را حل خواهد کرد . همیشه ما میتوانیم از کمترین داشته های خود بیشترین استفاده را بنمائیم .

گفتنی است : این موضوع مورد پیگیر های مسئولین محترم صالح شهر قرار گرفته است ولی متاسفانه تا الان به نتیجه مطلوبی منجر نشده که ان شاء ا... با همت مضاعف شورای محترم اسلامی صالح شهر و شهردار محترم این مهم به وقوع بپیوندد .



امام جماعت محترم صالح شهر : شرکت مردم در راهپیمائی 22 بهمن را باعث دلسردی و یاس دشمنان دانست.

حجت‌الاسلام داور نیا اظهار کرد: شرکت مردم در راهپیمائی 22 بهمن توجه مردم به نظام و اعلام بیزاری از فتنه‌ها و دشمنان خواهد بود.

وی ادامه داد: دشمنان فکر نکنند به خاطر مشکلات اقتصادی که برای مردم ما ایجاد کرده‌اند مردم از انقلاب اسلامی مایوس و دست از نظام برخواهند داشت.

امام جماعت صالح شهر تصریح کرد: با حضور خود در راهپیمائی 22 بهمن صحنه‌های اتحاد، همدلی و نمایش بیداری را به همه عالمیان نشان خواهیم داد.

حاج آقا داور نیا در پایان میلاد با سعادت امام حسن عسکری(ع) را به تمام مسلمین جهان بالاخص مردم ولایتمدار صالح شهر تبریک عرض نمود .

         



تاريخ : 18 / 11 / 1392برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به نقل از شهرداری صالح شهر : روز پنجشنبه مردم ومسئولین قدرشناس و ولایتمدار صالح شهر با حضور در مزار شهدا با غبار روبی وعطر افشانی قبور مطهر شهدا بار دیگر از ایثارگران هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی قدردانی  وبا آنان تجدید میثاق کردند.شرکت کنندگان در این مراسم با قرائت فاتحه ازمقام شامخ شهدا تجلیل کرده ویاد وخاطره آنان را گرامی داشتند.
در این مراسم معنوی شهردار واعضای شورای اسلامی شهر ،مسئولین ادارت ،خانواده های شهدا ، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس وفرماندهان نظامی وانتظامی حضورداشتند.



طی متنی اعضای محترم شورای اسلامی و تعدادی از فرهنگیان ، نخبگان ، دانشجویان و دانش آموزان صالح شهر از زحمات چندین ساله رئیس سابق اداره آموزش و پرورش شهرستان گتوند و حومه تقدیر و تشکر نمودند . متن این تقدبر نامه در زیر آمده است :

بسمه تعالی

جناب آقای حاج جلال کرمی با سلام و احترام و خسته نباشید

شور شیرین خاطرات تلاشهای شما همواره در اداره آموزش و پرورش که در جای جای آن اثر قدم های پشتکار و همت شما بر آن موج می زند به یادگار خواهد ماند و این باقیات و صالحات چون چراغی فرا روی زندگی و آینده و فردای شما خواهد بود ."که بقیه الله خیر لکم " لطف حق یار و ساقی کوثر ، یاور شما باشد . هر آنکس خدمت جانان به جان کرد * به گیتی نام خود را جاودان کرد.

و من الله التوفیق



تاريخ : 17 / 11 / 1392برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

با کمک و همیاری و تلاش های اعضای محترم شورای اسلامی و شهردار صالح شهر پروژه زیر گذر این شهر آغاز به کار کرد .

سخنگوی شورای اسلامی صالح شهر در گفتگو با شاهد گفت : پیگیری هایی توسط اعضای شورای اسلامی و شهردار صالح شهر شده است تا این پروژه کار خود را آغاز کند و طی بازدیدی که نماینده محترم شهرستان حاج آقا سادات ابراهیمی از این پروژه نمودند قول مساعد جهت همکاری های لازم و تامین بخشی از اعتبار این پروژه را دادند .

ایشان در ادامه افزود : ما تمام سعی و تلاشمان را جهت تکمیل این پروژه خواهیم نمود تا هر چه زود تر جهت استفاده شهروندان به بهره برداری برسد .



تاريخ : 17 / 11 / 1392برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

شب گذشته طی جلسه ای که در دفتر شورای اسلامی صالح شهر برگزار گردید ، مقرر شد مکان مناسبی جهت ماشین های دوره گرد در نظر گرفته شود .

سخنگوی محترم شورای اسلامی صالح شهر در گفتگو با شاهد گفت : در نظر داریم تا جهت رفاه حال شهروندان صالح شهری ، این ماشین ها را در مکان از قبل تعیین شده ای مستقر نمائیم که ان شاءا.. این طرح به زودی عملی خواهد شد .



تاريخ : 17 / 11 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

12 بهمن زنگ انقلاب در مدارس صالح شهر زده شد .

روز 12 بهمن ماه زنگ انقلاب در تمام مدارس صالح شهر بمناسبت سی و پنجمین سال انقلاب شکوهمند اسلامی نواخته شد . در این مراسم بخشدار مرکزی ، اعضای شورای اسلامی و شهردار صالح شهر ، مسئولین کلانتری ، سرپرست اداره گاز و تعدادی از فرهنگیان حضور داشتند که در ابتدای مراسم جهانگیر حیدری پور بخشدار محترم مرکزی شهرستان گتوند به سخنرانی و اهمیت این دهه پرداختند . 

در پایان این مراسم مسئولین مذکور زنگ انقلاب را در مدارس صالح شهر به صدا درآوردند .

 

جلسه ای جهت باشکوه تر برگزار کردن مراسم دهه فجر

جلسه ای با حضور مسئولین صالح شهر دردفتر شورای اسلامی صالح شهر جهت مطلوب تر و باشکوه برگزار کردن مراسمات دهه مبارک فجر انجام گرفت .

در این مراسم که حاج آقا داور نیا امام جماعت محترم صالح شهر ، فرماندهان پایگاه ها ، فرمانده حوزه یکم امام حسین (ع) ، مسئول دهه مبارک فجر صالح شهر ، و تعدادی از فرهنگیان صالح شهر حضور داشتند به گفتگو در مورد چگونگی بهتر کردن مراسمات این ایام پرداختند .



تاريخ : 16 / 11 / 1392برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

هر ساله به مناسبت دهه مبارک فجر در تمام شهرهای کشور عزیزمان ایران ، پروژه های فرهنگی، ورزشی، خدماتی و عمرانی  به همین مناسبت افتتاح می گردد.

22 بهمن در صالح شهر پروژه ای جهت افتتاح وجود دارد ؟

دهه مبارک فجر و سی و پنجمین بهار انقلاب ، امسال احتمالا هیچگونه پروژه ای جهت افتتاح در صالح شهر وجود ندارد . از آنجا که معلوم است تنها پروژه ای که بصورت چراغ خاموش و بعد از سانحه اخیر تصادف  افتتاح گشته بود ، حدود 5 کیلومتر جاده روبروی این شهر است که امکان افتتاح مجدد آن وجود دارد .

البته پروژه های نیمه کاره از قبیل کتابخانه ، مخازن (چاه های )آب شرب و ... که چندین سال است شروع شده و به حال خود رها گشته اند و پروژه هایی از قبیل پل ورودی گلزار شهدای علی پهونده ، پل زیرگذر و .. که چند روزی است آغاز شده اند و در حال تکمیل می باشند ، وجود دارند ، که امید میرود جهت استفاده عموم هرچه سریعتر به مرحله بهره برداری برسند .

ان شاء الله مردم صالح شهر با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز 22 بهمن با آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری مدظله العالی بیعت دوباره ای داشته باشند .