تاريخ : 30 / 1 / 1394برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

از سری مسابقات فوتبال جام یادواره شهدای شهر چغامیش از توابع شهرستان دزفول  در تاریخ 1393/12/02با حضور 20 تیم از شهرها و روستاهای حومه دزفول در شهر چغامیش (دولتی) برگزار گردید .

در این مسابقات که بزرگترین جام فوتبال در شمال خوزستان نیز می باشد از شهرصالح شهر تیم های پرسپولیس ، پاس و وحدت حضور داشتند .

این مسابقات که بصورت حرفه ای و با امکانات بسیار خوبی برگزار گردیده بود ، حضور بازیکنان تقویتی از سایر شهرهای استان بلامانع بود و تیم ها جهت تقویت خود می توانستند از هر بازیکنی استفاده نمایند .

این دوره از مسابقات در 4 گروه 5 تیمی برگزار که از هر گروه 2 تیم به مرحله بعد صعود می کردند ، در این بین تیم وحدت صالح شهر در مرحله گروهی نتوانست امتیاز لازم را کسب نماید و کنار رفت و تیم پاس صالح شهر پس از عبور از مرحله گروهی در یک چهارم نهایی مغلوب تیم سید عنایت شد . و اما تیم پرسپولیس که با بازی خوب خود و هیجان و انگیزه زیادی که در بین بازیکنان این تیم بود توانست مراحل این مسابقات را یکی پس از دیگری پشت سر نماید به بازی نهایی برسد .

پرسپولیس صالح شهر که در سالهای گذشته یکی از بهترین تیم های مناطق شمال خوزستان بوده  و در مسابقات و جام های مختلف در شهرستانهای همجوار شرکت میکند ، در همان شروع مسابقات با چهره ی یک مدعی وارد مسابقات شد و در مرحله گروهی توانست با کسب 10 امتیاز از 4 بازی به عنوان صدر نشین گام به مرحله بعد نماید . که از نتایج بسیار خوب پرسپولیس می توان به برد پرگل 5 بر صفر مقابل میزبان این مسابقات اشاره کرد .

پرسپولیس صالح شهر در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 3 بر 2 مقابل تیم پرمهره عقاب فضیلی به برتری رسید و به مصاف تیم جنوب خیبر در نیمه نهایی رسید که توانست این تیم را نیز به راحتی شکست دهد و اولین تیم صعود کننده به فینال مسابقات بزرگ فوتبال جام یادواره شهدای شهر چغامیش شهرستان دزفول باشد .

بازی فینال در تاریخ 1394/01/28در حالی برگزار گردید که مسئولین برگزاری این مسابقات تمهیدات ویژه ای با حضور مسئولین شهرستانی و استانی تدارک دیده بودند .

در این بازی که بین پرسپولیس صالح شهر و پاس شهرک حمزه بود ، دو تیم در وقت معمول بازی به نتیجه تساوی بدون گل دست پیدا کردند که تیم پرسپولیس توانست تیم خوب و پرمهره پاس شهرک حمزه را با نتیجه 5 بر 4 مغلوب و قهرمان این سری از مسابقات گردد .

در پایان به تیم های اول تا سوم جام قهرمانی و لوح تقدیری اهدا گردید .

مربی ، سرمربی و سایر دست اندرکاران و بازیکنان تیم پرسپولیس از مسئولین برگزار کننده ، هیئت داوران و هیئت ورزشی شهر چغامیش و شهرستان دزفول تقدیر و تشکر نمودند .



تاريخ : 24 / 1 / 1394برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

سهم امکانات ورزشی در صالح شهرزیر صفر است و این امر باعث شد تا در ادامه این گزارش به سراغ تعدادی از ورزشکاران رفته و مشکلات آنها را جویا شویم .

تعدادی از ورزشکاران با تماس های تلفنی و پیامک های مکرر می گویند چیزی به عنوان بحث ورزش و امکانات استاندارد ورزشی وجود ندارد اصلاً برای ورزش سرمایه گذاری صورت نگرفته است و همه این مسائل به بحث مدیریت ضعیف برمی گردد و از این ماجرا از مسئولین گله مند هستند .

متأسفانه جوانان ما در شهرافسرده شده اند، بی تحرکی ، اعتماد به نفس پائین، باعث شده که بین خانواده ها و جوان ها اختلاف زیادی به وجود بیاید و این ها همه ریشه در ورزش نکردن و بی تحرکی دارد.

این ورزشکاران میگویند صالح شهر از امکانات مناسبی برای ورزش کردن در بین آقایان برخوردار نیست ، و برای بانوان که واقعا تاسف آور است و زیر صفر می باشد .

تنها امکانات ورزشی که در صالح شهر وجود دارد زمین های فوتبال خاکی است که بجای نفس پاک باید خاک خورد و با سرعت بیشتر به سمت بیماری های ریوی دوید . و البته در پارک ورودی شهر تعدادی دستگاه های ورزشی وجود دارد که به اندازه کافی نیست و شرایط استفاده بانوان را ندارند .

ما در دو مقوله سخت افزاري و نرم افزاري در ورزش با مشکل مواجه ايم. نبود سالن ورزشي مناسب، استخر و زمين چمن و امکانات ورزشي از بزرگ ترين مشکلات ماست و در بخش نرم افزاري نيز نتوانستيم به ورزش هاي مختلف در شهرمان بپردازيم و حتي ما مي توانيم از ورزش هاي ساده و پايه مانند دووميداني، کوهنوردي، ورزش هاي همگاني و کشتي شروع کنيم تا استعدادهاي فرزندان اين شهر شکوفا شود .

صالح شهر داراي مردم کوشا، توانمند و علاقه مند به ورزش است ولي چون کار فرهنگي مناسب در اين خصوص انجام نگرفته، مردم رغبت چنداني به اين مقوله نشان نداده اند و ما بايد به مردم بگوييم که تا سلامت روح و روان و جسم آنان مهيا نشود در بقيه کارها نمي توانند موفق باشند. البته ناگفته نماند که طی روز های اخیر آقای علی غلامزاده بعنوان دروازبان ثابت تیم ملی نوجوانان کشور مقام های کشوری و جهانی کسب نموده که این نشان از علاقه مردم صالح شهر به ورزش است و در صورت امکانات مناسب می توانند پیشرفت های بیشتری را نیز داشته باشند .

صالح شهر با جمعیتی حدود ده هزار نفری به همت آقای علی بهداروند مسئول ورزش صالح شهر و تعدادی از آقایان و بانوان سالانه چندین دوره مسابقات ورزشی از جمله فوتبال ، والیبال ، تنیس روی میز و ... در همین زمین های خاکی و غیر استاندارد برگزار میکند که جا دارد از این پیشکسوت ورزش تقدیر و تشکر نمود و ایشان باید از حمایت های همه جانبه مسئولین و شهروندان برخوردار گردد تا انگیزه وی نیز همانند سایر پیشکسوتان کم نشود .

در آخر از مسئولین درخواست رسیدگی بیشتر در زمینه امکانات ورزشی در سطح شهر را می نمائیم و اگر تا کنون پیگیری هایی صورت گرفته نیز میتوانند بصورت مکتوب در اختیار رسانه ها قرار داده تا شهروندان عزیز در جریان امر قرار بگیرند .  



مهندس دارابی معاون مدیر کل ورزش و جوانان استان:این پرژه از سال ۱۳۹۱ با استفاده از اعتبارات استانی شروع شد.ما در پروژه های خارج از شهر ها اول بحث حصار کشی است کهن برایمان مهم است که در این پروژه دیوار کشی صورت گرفت همچنین چمن با زهکشی مناسب و طبق استاندارد ها انجام شده که ۸۰۰۰ متر مربع می شود  وهمچنین پیست دو میدانی است که نیاز به کار دارد و با نگاه ویژه نماینده گتوند و شوشتر در مجلش شورای اسلامی با تامین اعتبار در سال های آینده استیج را هم شروع می کنیم.

 

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید....



ادامه مطلب
تاريخ : 23 / 1 / 1394برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) ، 22 فروردین ماه از بانوان هنرمند و مادران شهید در مجتمع فرهنگی و هنری دکتر قیصر امین پور تجلیل به عمل آمد

به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند، به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن از بانوان هنرمند و مادران شهید که در انجمن های هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند مشغول به فعالیت بودند ، با اهدای جوایز نفیس تجلیل شد.

گفتنی است: در این مراسم برنامه های از قیبل اجرای نمایش طنز (گواهینامه)، موسیقی سنتی ، شاهنامه خوانی و شعر خوانی برگزار گردید.



به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گتوند در مورخ 22 فروردین ماه نمایشگاه عکس و حدیث ،پوستر باعنوان نماز  توسط کانون فرهنگی هنری جامع با همکاری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گتوند با حضور مسئولین شهرستان افتتاح گردید.

محمد علی اسدی رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گتوند در آیین افتتاح نمایشگاه نماز بیان داشتند:     ۴۰  قطعه عکس و پوستر در این نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است

وی افزود: عکس‌هایی که در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته ابزاری برای بیداری بوده و امید است با برگزاری چنین برنامه‌هایی حساسیت نماز در میان همه مردم ایجاد شود، و در حال حاضر یکی از رسالت‌هایی که مجموعه ارشاد دنبال می‌کند بحث نماز و قرائت به موقع و صحیح آن است.

وی با بیان اینکه اهمیت به مساجد نیز باید در دستور کار باشد، تصریح کرد: نماز تنها موضوعی است که از هیچ انسانی سلب نشده و باید اهمیت زیادی به آن داده شود  و یکی از مهم‌ترین مسائلی که باید مورد توجه قرار گیرد پرداختن به وجوه مختلف نماز از جمله اهمیت و ارزش نماز، جایگاه نمازگزار و اهداف و آثار نماز است.

گفتنی است: این نمایشگاه به مدت یک هفته در مسجد جامع شهر صالح شهر به روی علاقه‌مندان باز است.



تاريخ : 17 / 1 / 1394برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

نشریه شماره 9 شاهد شهرستان گتوند صالح شهر ویژه نوروز 94 و ایام شهادت حضرت فاطمه (س) منتشر گردید .

در این نشریه که از امروز در اختیار مخاطبین آن قرار خواهد گرفت عناوینی همچون اهم اخبار شهرستان ، گفتگو با خانواده شهید مکوندی ، گفتگو با خانم فرهمند مسئول امور بانوان ، گفتگو با دکتر شعبانی در  رابطه با حجاب ، گفتگو با خانم نعمتی موسس ترک اعتیاد و درمانگر در شهرستان گتوند و کرج ، گفتگو با خانم امیری بهورز خانه بهداشت ، اخبار ورزشی و مطالب زیبایی در وصف حضرت زهرا (س) قرار داده شده است .

با توجه به راهیابی به مرحله کشوری انتشار این نشریه با چند روزی تاخیر منجر گردید که امیدوارم شهروندان عزیز عذر سردبیر و مدیر مسئول این نشریه را بپذیرند .

گفتنی است نشریه شاهد صالح شهر از سال 1391 آغاز به کار گردید و اکنون پس از حدود 4 سال بعنوان برترین نشریه استان ، منطقه و انتخاب بعنوان یکی از برترین نشریات کشور و به مرحله نهایی راه پیدا نموده است .



به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهر ستان گتوند محمد علی اسدی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند از راهیابی نشریه شاهد صالح شهر به مرحله کشوری و نهایی جشنواره محراب قلم در رشته نشریات تجربی در استان مرکزی خبر داد.

محمد علی اسدی افزود : 43 نشریه به مرحله کشوری جشنواره محراب قلم راه یافتند که این نشریات در بخشهای مختلف شامل خبر، یاداشت ،گزارش،عکس ،مصاحبه وصحفه آرایی شرکت کردند و با بررسی هیأت داوران  11 نشریه را اداری شرایط ورود به مرحله نهایی این جشنواره شایسته دانستند. که نشریه شاهد یکی از این نشریات راه یافته به مرحله نهایی است .

وی افزود : این موفقیت را به جامعه فرهنگی و هنری شهرستان گتوند بخصوص آقای مجتبی رحیمی نیا (مدیر مسئول نشریه شاهد) و مردم فرهنگ دوست صالح شهر تبریک عرض می نماییم.

گفتنی است :افتتاحیه واختتامیه این جشنواره از 19 تا 21 در شهرستان خمین استان مرکزی برگزار می شود.



تاريخ : 16 / 1 / 1394برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا
دبیرخانه دائمی جشنواره های فرهنگی و هنری جوانان مساجد براساس بررسی های صورت گرفته توسط هیات داوران هفتمین جشنواره سراسری محراب قلم، نشریات راه‌یافته به مرحله نهایی را به شرح زیر معرفی مینماید.
دبیرخانه دائمی جشنواره های فرهنگی و هنری جوانان مساجد براساس بررسی های صورت گرفته توسط هیات داوران هفتمین جشنواره سراسری محراب قلم ، نشریات راهیافته به مرحله نهایی را به شرح زیر معرفی مینماید.
گفتنی است، این جشنواره از 19 تا 21 فروردین ماه، همزمان با سالروز ولادت حضرت زهراء سلام الله علیها و امام خمینی(ره) به میزبانی استان مرکزی و درشهرستان خمین برگزار می شود.نشریات سیمای مسجد از استان یزد،سلام سبز از استان مرکزی،آفتاب از استان لرستان،ناور ازاستان  گلستان، صراط و منشورپنجم ازاستان خراسان رضوی، با آسمانی ها ازاستان قزوین، ندای زنده رود و پیک پند ازاستان اصفهان، عطش و معرفت علوی از استان قم، نباء عظیم از استان خراسان شمالی،بازار از استان زنجان و شاهد از استان خوزستان در بخش های مختلف خبر، یادداشت،گزارش،عکس، مصاحبه و صفحه آرایی بررسی و انتخاب شده اند.
رتبه های کسب شده در هر بخش همزمان با برگزار جشنواره اعلام خواهد شد.
شایان ذکر است تمامی نشریات اعلام شده می بایست از ثبت اطلاعات نشریه خود در سایت جوانان مساجد اطمینان حاصل نمایند.


تاريخ : 10 / 1 / 1394برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا
43 نشریه به مرحله کشوری جشنواره نشریات تجربی و وبلاگ نویسی که به همت ستاد عالی کانون های مساجد کشور برگزار می شود، راه یافتند.

 به گزارش ستاد خبری جشنواره جوانان، 43 نشریه منتخب به مرحله کشوری جشنواره محراب قلمراه یافتند.

 نشریات انتظار موعود کانون امام مهدی(عج)، جوانه کانون حضرت ابراهیم(علیه السلام) و  حقیق از استان آذربایجان شرقی، نشریه ایشیق یول از اردبیل، نشریات ندای زنده رود از کانون جوانان بهشت، کتیبه المهدی(عج) کانون عشاق المهدی(عج) رواق از دبیرخانه استان و پیک بند کانون امام حسن (ع) اصفهان، نشریات منجی از کانون صاحب الزمان(عج)، فرهنگ ایثار از کانون موعود از استان بوشهر، نشریه صراط کانون جواد الائمه( علیه السلام)، نشریه ناوک کانون شهید حاجیان در رود، نشریه منشور پنجم کانون امام محمد باقر( علیه السلام)، نشریه همسنگر کانون جوانان حضرت ولیعصر(عج) از استان خراسان رضوی، نشریه نبا عظیم کانون ذوالفقار استان خراسان شمالی، نشریه هدایت دستگرد کانون حضرت ابوالفضل( علیه السلام)، نشریه معراج کانون غدیر استان خراسان جنوبی، نشریه های گلبانگ محراب کانون سعادت، نشریه شاهد کانون شاهد شهرستان گتوند، سفیر نور کانون بقیه الله از استان خوزستان از نشریات منتخب راه یافته به مرحله کشوری است.

 نشریات با آسمانی ها از کانون امام حسین( علیه السلام)، هیات امروز از کانون سوخته چنار از استان قزوین، نشریات بوستان بهشت، قافله نور، معرفت علوی، عطش از کانون های انصار الحسین(عج)، محبان ولیعصر(عج)، عماد مغنیه از استان قم را از دیگر نشریات راه یافته به مرحله کشوری نام برد و گفت: نشریه بازار از کانون فیاض زنجان، نشریات ابلواره از کانون ایل، افتاب از کانون آل ابی طالب( علیه السلام) کهگیلویه و بویر احمد، نشریه ناور از کانون شهید مکتبی استان گلستان، نشریه منجی از کانون بقیه الله گیلان، نشریات فرهنگ بختیاری از کانون شهدای فرسش، آفتاب از کانون فاطمیه از استان لرستان، نشریات ترنم وصال، صراط از کانون های زنگت علیا و صراط از استان مازندران، نشریه  والعصر از کانون  ولیعصر(عج) از  استان مرکزی، نشریات تسنیم از کانون رایه الحسن( ع)، نشریه فانوس از کانون معرفت از استان همدان از دیگر نشریاتی بود که به مرحله کشوری نشریات تجربی راه یافته اند.

نشریات سیمای مسجد، تسنیم،چهار باغ، روزنه روشن از کانون های دبیرخانه استان، ام ابیها) علیها سلام)، مهدی آباد و ولایت از استان یزد از دیگرنشریات منتخب مرحله کشوری جشنواره نشریات تجربی است.

جشنواره نشریات تجربی و وبلاگ نویسی  سال ۹۴ به میزبانی استان مرکزی برگزار می شود.



تیم فوتبال نوجوانان ایران با دروازبان صالح شهری آقای علی غلامزاده قهرمان تورنمنت ژاپن شد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم ملی نوجوانان که به منظور آماده سازی هرچه بیشتر در تورنمنت 10 جانبه ژاپن حضور داشت و به دیدار فینال راه پیدا کرده بود، امروز صبح در هوایی بارانی به مصاف تیم ملی نوجوانان تاجیکستان رفت.

در وقت قانونی 60 دقیقه این بازی هیچ گلی رد و بدل نشد و کار به ضربات پنالتی کشید در نهایت تیم ملی نوجوانان کشورمان توانست 6 بر 5 تاجیکستان را شکست دهد و قهرمان این تورنمنت شود.

گل های ایران را علیرضا سواری، محمد علیپور، طاها شریعتی، سعید آهنی و امیرحسین اسماعیل زاده در ضربات پنالتی وارد دروازه تاجیکستان کردند.

علی کفاشیان و الهه عرب عامری در ورزشگاه حضور داشتند و دیدار فینال را از نزدیک مشاهده کردند.



لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید....



ادامه مطلب
تاريخ : 8 / 1 / 1394برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

تعدادی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در منطقه  آموزشی و عملیاتی کرخه گرد هم آمدند و یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را زنده کردند.این مراسم با حضور سردار دانش پژوه همراه بود و ایشان دقایقی برای پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس سخنرانی نمود. همچنین تعدادی از این عزیزان از دوران دفاع مقدس خاطراتی را نقل کردند.



تاريخ : 8 / 1 / 1394برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

گردهمایی بزرگ گردان مالک اشتر در محل پادگان قدس شوشتربرگزارشد.

به گزارش خبرنگار شوشترروز، این گردهمایی با حضور رزمندگان گردان مالک اشترشوشتر ،جانبازان و جمعی از بسیجیان این شهرستان برگزار گردید.

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب ‌غرب کشور طی سخنانی در این گردهمایی اظهارداشت : گردان مالک اشتر شوشتر از گردان‌های نمونه در هشت سال دفاع مقدس و گردانی نمونه در عملیات‌های آفندی و پدافندی بوده است.

سردار احمد خادم‌ سیدالشهدا با اشاره به اینکه گردان مالک اشتر در ۴۰ عملیات آفندی و پدافندی شرکت کرده است، گفت: گردان مالک اشتر در۲۳ عملیات پدافندی و۱۷ عملیات آفندی شرکت کرده و در این عملیات‌ها همه وظایف محوله را به بهترین نحو انجام داده و شهدای زیادی را به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.

سردار احمد خادم‌ سیدالشهدا با اشاره به اینکه گردان مالک اشتر در ۴۰ عملیات آفندی و پدافندی شرکت کرده است، گفت: گردان مالک اشتر در۲۳ عملیات پدافندی و۱۷ عملیات آفندی شرکت کرده و در این عملیات‌ها همه وظایف محوله را به بهترین نحو انجام داده و شهدای زیادی را به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.

خادم‌ سیدالشهدا خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال این است که این روحیه انقلابی و شهادت طلبی و ایمان را از ما بگیرد و ما باید این روحیه را حفظ کنیم.

خادم‌ سیدالشهدا خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال این است که این روحیه انقلابی و شهادت طلبی و ایمان را از ما بگیرد و ما باید این روحیه را حفظ کنیم.

گفتنی است رزمندگان گردان مالک اشتر شوشتر همه ساله در ایام بهار در شهرستان شوشتر گردهم می‌آیند .



تاريخ : 6 / 1 / 1394برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گتوند پیش از ظهر امروز طی مراسمی باحضور سادات ابراهیمی نماینده مردم شوشتر وگتوند درمجلس شورای اسلامی، پریدار ریاست دانشگاه علوم پزشکی دزفول، سید مجید صالحی فرماندارشهرستان گتوند ،اهالی روستای پل پرزین ودیگر مسئولین محلی گتوند  اورژانس جاده ای پل پرزین  به صورت رسمی افتتاح شد. در ابتدای این مراسم سیدمحمد سادات ابراهیمی نماینده مردم شوشتر وگتوند درمجلس شورای اسلامی ، پریدار ریاست دانشگاه علوم پزشکی دزفول وبیژن حسین پور مدیریت شبکه بهداشت ودرمان گتوند به ایراد سخن پرداختند.

بیژن حسین پور مدیریت شبکه بهداشت ودرمان شهرستان گتوند ضمن خیر مقدم به مدعوین افزود: یکی از مهمترین اقداماتی که باید برای مردم انجام داد توسعه خدمات درمانی و بهداشتی و امدادی است. وی با اعلام اینکه احداث پایگاه اورژانس جاده‌ای در پل پرزین احساس می‌شد،‌ افزود: با توجه به حادثه خیز بودن این منطقه، لذا تمهیدات اندیشیده شده این مهم امروز در پل پرزین  به بهره‌برداری رسید.

حسین پور درادامه خاطر نشان کرد: اورژانس جاده ای پل پرزین  در زمینی با مساحت 450وبا زیربنا 160متر مربع وبا اعتباری بالغ بریک میلیارد ونیم ریال ساخته شده است. ضمنا" یک دستگاه امبولانس به عنوان خودرو عملیاتی در این پایگاه مستقر است.

پریدار رييس دانشگاه علوم پزشكي دزفول در اين آيين با اشاره به اينكه راه اندازي اين پايگاه در ادامه طرح تحول سلامت است گفت: نقش اورژانس براي مردم بسيار مهمتر از خدمت رساني ساير فعاليت هاي انجامي توسط بخش بهداشت کشور است.

سید محمد سادات ابراهیمی نماینده مردم شوشتر وگتونددر ادامه این مراسم با تبریک سال نو  وگرامیداشت ایام فاطمیه افزود: امروزه شاهد پیشرفت های مختلف در عرصه های گوناگون انقلاب اسلامی هستیم که بهداشت و درمان نیز از این قافله عقب نماند و پیشرفت های خوبی حاصل شده است.

وی عنوان کرد:این پایگاه پوشش محورهای اصلی منطقه کیارس،پل پرزین به گتوند و بخشی از راه های فرعی را پوشش می دهد.

"سید مجید صالحی فرماندارگتوند" درحاشیه افتتاح این اورژانس با اشاره به حادثه خیز بودن این جاده ابرازامیدواری کرد: افتتاح این مرکز بتواند نقش اثرگذاری در نجات جان حادثه دیدگان و بیماران داشته باشد.

صالحی در ادامه با اشاره به اینکه توسعه زیرساختهای بهداشتی و پیشگیری از بیماریها مقدم بر درمان است بیان داشت: سلامتی همه مردم آرزوی ماست و همیشه خصوصاً در این ایام ضمن تلاش برای حل مشکلات درمان و رفع نیازهای بیماران شفای همه بیماران را ازخداوند منان خواستاریم.

گفتنی است زمین این اوزانس جاده ای  راخیرین واهالی منطقه پل پرزین اهدا کرده اند.

 پایگاه اورژانس جاده ای درروستای پل پرزین ازتوابع بخش مرکزی در25کیلومتری شمال شهرستان گتوند واقع شده است.