سرهنگ کنگری:انفجار پاریس دست پخت استکبار و حامیان تروریست است
تاريخ : 26 / 8 / 1394برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

فرمانده سپاه گتوند: بمب گزاری ها و ناامنی ها در فرانسه نشان می دهد که افراد تربیت شده توسط خودشان اکنون در حال بازگشت به کشورهایشان هستند و باید گفت که انفجار پاریس دست پخت استکبار و حامیان تروریست ها است که این جنایت ها را انجام می دهند.

فرمانده سپاه گتوندسرهنگ مجید کنگری فرمانده سپاه ناحیه گتوند در گفتگو با خبرنگار گتوندنیوز گفت : چندین سال است که استکبار جهانی به نیابت از خود نیروهایی به عنوان گروه های تکفیری برای کشتن آدم های بی گناه به کشورهای سوریه و عراق فرستاده است.

سرهنگ کنگری با اشاره به سکوت معنا دار مجامع بین المللی نسبت به جنایات  تکفیری ها افزود : بمب گزاری ها و ناامنی ها در فرانسه نشان می دهد که افراد تربیت شده توسط خودشان اکنون در حال بازگشت به کشورهایشان هستند و باید گفت که انفجار پاریس دست پخت استکبار و حامیان تروریست ها است که این جنایت ها را انجام می دهند.

فرمانده سپاه ناحیه گتوند بیان کرد : با وجود نیروهای نظامی پر قدرت در مرزهای ایران تروریست ها نمی توانند هیچ ضربه ای به جمهوری اسلامی بزنند و همه در حوادث صفی آباد دزفول شاهد بودند که پس از ۱۰ روز تروریست های کوردل توسط سربازان گمنام امام زمان گرفتار شدند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: